12 Efterlyser beställning som fakturerats. Passerat normal leveranstid. Ej fått paket/aldrig uthämtat/felsorterat/försening inom Postnord el Citymail.Ifall ombeställning behövs göras:

Uppdaterad

12 Efterlyser beställning som fakturerats. Passerat normal leveranstid. Ej fått paket/aldrig uthämtat/felsorterat/försening inom Postnord el Citymail.Ifall ombeställning behövs göras:

-->kolla Track&Trace (går ej spåra om pkt skickat som brevförsändelse) om pkt kommit till utlämn.stället.

--> Gör ombeställning.

--> Fyll i reklamationsfilen på intranätet.

--> Informera kund att ifall paket 1 kommer fram, kan bara paketet ligga kvar för automatisk retur. 

Avboka "ej uthämtat paket"-avgiften på båda fakturona för säkerhetsskull så att kund ej debiteras för returavgift.

warning Created with Sketch.